کتاب Contemporary Implant Dentistry

ایمپلنتولوژیست دندانپزشکی مشهور جهان Carl E. Misch در مورد روشهای مختلف جراحی در مورد قرار دادن ایمپلنت در تجدید نظر در کلاسیک پرفروش خود ، به شما توصیه و راهنمایی می کند. بیش از 1000 تصویر رنگی کامل جزئیات کاشت ، مواد مرتبط و روشهای جراحی را به تصویر می کشد ، در حالی که مشارکت کنندگان مشهور (محمد شارووی ، مارتا وارن بیدز ، آدریانو پیاتلی و دیگران) دانش زیادی را در زمینه های مربوط به خود دارند. این نسخه سوم فرصتی عالی برای شما فراهم می کند تا مهارت های خود را توسعه داده و تصحیح کنید و نتایج بالینی پایدارتر و قابل پیش بینی را تجربه کنید.
توضیحات کامل درباره دلیل مناسب برای کاشت و ویژگی های خاص آنها بحث می کند که چرا گزینه های مختلف برای بیماران مختلف بهتر کار می کنند. استدلال در مورد مواد و اندازه کاشت ؛ و كلیات كلی ایمپلنت های استئوئین ادغام شده – ارائه كلی كامل از نحوه عمل ایمپلنت تحت شرایط خاص و چگونگی بهترین انتخاب برای بیماران ایمپلنت.
فصل در مورد تصویربرداری و تکنیک های تشخیصی ، بر جدیدترین فناوری موجود برای تعیین شرایط بیمار ، شما را با پیشرفت های اخیر و چگونگی کاربرد آنها در اصول برنامه ریزی درمانی متمرکز می کند.
بخش برنامه ریزی درمانی ، دلایل مناسب برای قرار دادن ایمپلنت ، متغیرهای موجود در لانه گزینی و شرایط بیمار و چهار درجه تراکم استخوان فک ، معیار شناخته شده دکتر میش برای قرار دادن موفقیت آمیز در کاشت مورد بحث است.
با مرور اصول علمی مانند آناتومی کاربردی ، اصول بیومکانیکی ، مواد بیولوژیکی موجود ، پیشگیری و مدیریت عفونت های دندانی و ملاحظات دارویی شما را برای درمان واقعی آماده می کند.
فصل های عمل جراحی برای جراح ایمپلنت فایده ای دارد و برای ترمیم دندانپزشک که می خواهد مفاهیم جراحی را بهتر درک و قدردانی کند ، بسیار مهم است.
بیش از 1000 تصویر رنگی کامل جزئیات ایمپلنت ، مواد مرتبط و مراحل جراحی را به تصویر می کشد.

اطلاعات کتاب

  • نام کتاب : Contemporary Implant Dentistry
  • سال انتشار : 2008
  • نویسندگان : Carl. E Misch, Hamzah A. Abbas
  • حجم کتاب : 208 مگابایت
  • لینک دانلود
  • نسخه 3

Related posts